Thursday, February 3

apend time wif him ^_^

best nyewp arey niewp .. btw .. tengah malam tadi mulewr mulewr gayut pew semua .. last last .. texting ajewp .. malam tadi biyy nyanyi .. thanks btw .. :) pas tuyh .. ask him one qustion .. OMG ! jujur sudah .. terase jugak pew pengakuan yang dye bagi .. but .. ntah lah .. last last .. wat keputusan towk tido && tak nuk maen texting ..

sebelom kol 7 pagi , tadi .. anta text at biyy .. ingat an biyy tak balasz .. rupew rupew nyewp biyy balasz .. then .. anta text panjang panjang .. urmh .. then .. gayut .. aku yang call .. 16 minit lebih .. biyy jewp yang cakap .. aku tak cakap .. same same nangesz .. bengong ajewp , kan .. urmh .. pas tuyh .. aku wat sos topup .. gayut agy .. 16 minit lebih .. urmh .. kaley niewp sembang macam macam .. boleyh gelak dah .. then .. dah abisz krdt .. biyy cakap biyy nuk carey topup towk aku .. urmh .. aku cakap kedai tutup .. nanti g ngan aku .. tapi .. dye tak nuk .. nuk jugak carey .. then .. dye g tau .. dye suyh pakcik dye tolong beli kan topup .. kedai tak bukak .. then .. dye g lepak umah mamat ..

tadi kol 2 lepak ngan biyy .. sampai kol 5.30 .. :) g merayap .. lepak depan umah .. yang tak boleyh blah .. depan depan niewp ha .. still maen text .. dew bendew yang tak boleyh nuk cakap .. sebab .. dew owang akan pasang telinge .. :) biyy ? btw .. i'm so sorry pasal pagi , tadi .. sebab aku .. kau tak tido .. mate merah merah .. sorry auw .. i love u ! i trust u , okeyh ..

No comments:

Post a Comment